Wat is de levertijd van een product?
Bij elke product wordt de levertijd aangegeven. Dit blijft altijd een indicatie. Het kan wel eens gebeuren dat een artikel uiteindelijk niet op voorraad is. We proberen u hier zo snel mogelijk van op de hoogte te brengen.

Levering van meerdere artikelen:
Wanneer u meerdere artikelen bij ons heeft besteld proberen we deze artikelen in één zending bij u af te leveren. De levertijd van uw bestelling wordt in dit geval gelijk aan die van het artikel met de langste levertijd. Wilt u graag dat we de artikelen verzenden in deelleveringen, neemt u dan contact met ons op.

Onze bestellingen worden verstuurd met PostNL. Zodra we uw bestelling aanbieden bij PostNL ontvangt u een mail met een Track en Trace code als u aangetekend verzendmethode heeft gekozen. Via deze Track en Trace code kunt u uw zending volgen op de website www.tracktrace.nl.

Na deze verzendbevestiging wordt uw bestelling binnen 1 tot 2 werkdagen bij u afgeleverd.

Wilt u de bestelling op een andere datum ontvangen?
Wilt u uw bestelling op een andere datum uitgeleverd hebben geeft u dit dan aan in een mail onder vermelding van uw naam en ordernummer.
We zullen onze uiterste best doen om uw bestelling op die dag te leveren.

Beschadigde pakketjes:
Als u een pakje aangeboden krijgt en het is ernstig beschadigd of opengemaakt adviseren we u dit pakje niet aan te nemen. Wanneer u dit wel doet vervalt alle garantie en verzekering. Dit kan soms ernstige gevolgen hebben. Weiger daarom het pakket, laat de koerier het weer meenemen en neem contact met ons op.